Subject: RE: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Meelis Martin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Arto Juhansoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 18:28:50 +0300

Tere

Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni (ÜVK) hulka (PV halduses) jäävatele 
torustikele ja ka kraavidele taotleda ehitusluba läbi ehitusregistri. Igat 
liiki (V, K, SK) ÜVK ehitisele näha ette eraldi ehitusregistri kood. ÜVK 
ehitiste välja ehitamine toimub arenduslepingu alusel ja eelduseks on 
ehituslubade väljastamine.

Lugupidamisega

Meelis Martin

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 9:42 AM
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked]>; 
Telia Eesti AS <[email-masked]>
Subject: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 07.04.2025

Registreerimise number: 8-1/24-004/5570-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.